۱-شبکه های اجتماعی:

از روشهای قدرتمند و البته کمی سخت می توان به افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی به وبسایت اشاره کرد اما همانطور که گفته شد این روش نیازمند زمان مناسب از سوی شماست اما در اینجا چند راهکا را ارائه می دهیم تا طرفداران شما در شبکه های اجتماعی بیشتر و در نهاین به وبسایت شما سر بزنند.

 

-ابتدا حساب کاربری خود ا به حساب تجاری تبدیل کنید که در شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام،فیسبوک ،توییتر،گوگل پلاس و …این امکان رایگان و در دسترس شما هست.

 

-کسانی که در زمینه ی کاری شما مشغول فعالیت هستند انها را در شبکه های اجتماعیش دنبال کنید این کار به معرفی شما به علاقه مندان حوزه کاریتان کمک زیادی می کند.

 

-زمانی که مقاله ای در وبسایت خود منتشر می کنید حتما در شبکه های اجتماعی منتشر کنید و افراد برای خواندن کامل مقاله به وبسایت شما مراجعه می کنند و باعث افزایش نرخ بازدید وبسایت شما می شود.

 

-حتما در این شبکه ها به سوالات و ابهامات کاربرانتان پاسخ دهید این می تواند اشتیاق انها را برای بازدید بیشتر مقالات شما به سایت هدایت کند.

 

-از تصاویر و عناوین جذاب و حرفه ای در مقالات خود استفاده کنید تا کاربران را تشویق به خواندن کامل آن پست کند.

 

۲-سایت های تبلیغاتی:

از روش های قدمی و معمول افزایش بازدید وبسایت ثبت سایت شما در سایتهای تبلیغاتی می باشد و شما به ازای مدت زمانی می توانید اگهی رایگان در سایت مربوطه ثبت کنید که البته برای مدت محدودی می باشد و اگهی شما به صفحات بعد منتقل می شود و برای اینکه تبلیغ شما در شرایط بهتری قرار بگیرد باید مبلغی را بپردازید.

 

روشهای افزایش بازدید وبسایت

۳-بهینه سازی سایت:

شاید به جرات می توان گفت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از برترین روشهای افزایش بازدید وبسایت به شمار می رود و شما می توانید خیلی هدفمند تر و موثرتر افراد را به سمت سایت خود بکشانید البته این روش نیازمند زمان و استفاده از افراد متخصص می باشد.

 

۴-شبکه تبلیغات کلیکی:

مطمئنم اسم تبلیغات کلیکی زیاد به گوش شما خورده و میشه گفت این سایتهای تبلیغاتی واسطی بین سفارش دهنده ی اگهی و نمایش دهنده اگهی خواهد بود و وقتی که اگهی را در این سایت ها ثبت می کنید و در ازای مبلغ مشخصی بسته به تبلیغ شما در وبسایتهای مرتبط با موضوع کاریتان قرار داده می شود.

 

حتما می پرسید این چه سودی برای هر نمایش دهنده و شبکه تبلیغات دارد؟

پاسخ:

کسانی که به عنوان نمایش دهنده اگهی متقاضی می شوند با قرار دادن بنرهای شبکه تبلیغاتی در سایت خودشان به ازای هر بازدید کننده ای که به وبسایت شما ارسال می کنند مبلغی به حساب کاربری انها اضافه می شود و شبکه ی تبلیغات هم این وسط مبلغی را برای خود بر می دارد.

 

۵-تبلیغات موتور جستجوی گوگل:

اگر بخواهید خیلی سریع افزایش واقعی بازدید وب سایت داشته باشید می توانید از تبلیغات گوگل استفاده کنید و شما با شارژ حساب خود به تعداد مشخصی ورودی از تبلیغات گوگل دریافت می کنید این روش نیازمند سرمایه گذاری فراوانی می باشد چرا که بعد از ورود تعداد مشخصی بازدید کننده باید مجددا حساب خود را شارژ کنید.

 

۶- ریپورتاژ اگهی:

در این نوع از روشهای افزایش بازدید وبسایت شما با نوشتن مقاله ای در قالب خبر همراه با تصویر و لینک سایت خود در وبسایت هایی که ریپورتاژ اگهی قبول میکنند قرار می دهید و اگهی شما برای همیشه می ماند اما بهتر است شما وبسایتهای مرتبط با موضوع کاری خود را برای این کار انتخاب کنید.البته این روش هیچ وقت از سایت پاک نمی شود و می تواند برای شما بک لینک خوبی به حساب بیاید.

 

۷- ایمیل مارکتینگ:

اما اخرین و برترین روشهایی که می تواند هم در افزایش و افزایش بازدید وبسایت شما تاثیرگذار باشد ایمیل مارکتینگ می باشد با اینکه سال ها از استفاده از این روش می گذرد ولی همچنان کاربردی است و یک ایمیل مارکتینگ موفق زمانی به شما کمک خواهد کرد که برای کاربرانی خاص که به کسب و کار شما علاقه دارند ایمیل ارسال کنید در غیر اینصورت چندان کاربردی نخواهد بود.

 

http://www.nopaweb.com/blog/internet-marketing/increase-website-visitors/


وبلاگ آموزشی تفریحی وبسایت ,سایت ,بازدید ,شبکه ,افزایش ,اگهی ,بازدید وبسایت ,افزایش بازدید ,روشهای افزایش ,نمایش دهنده ,ایمیل مارکتینگ ,افزایش بازدید وبسایت ,روشها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی در همه رایانه و فضای مجازی هکس موزیک - مرجع دانلود آهنگ جدید البرزکرین الان بخر تحویل بگیر شهر فرنگ از همه رنگ