تبلیغات ایمیلی چیست؟

بازاریابی ایمیلی راهی برای رسیدن به مشتریان از طریق ایمیل می باشد بر خلاف ایمیل های اسپم ایمیل مارکتینگ به طور مستقیم مشتریانی را که به کسب و کار شما علاقه مند هستند را به سمت شما جذب می کند.

زیاد مهم نیست که شما چقدر از طریق بازاریابی ایمیلی داشته باشید اما این روش شما را به هزاران یا چندین هزار مشتری بالقوه متصل کند و در مبحث بازاریابی نسبت به سایر روشهای تبلیغات هزینه ی بسیار کمتری برای شما دارد.

 

ما نکته ی مهم اینجاست که شما در ایمیل مارکتینگ پیام کسب و کار خود را با تصاویر و متن های خیره کننده و جذاب برای مخاطبانی که با کسب و کار شما آشنایی دارند و در انتها محصول خود را به آنها معرفی کنید این روش می تواند علاقه مندان را به مشتریان بالقوه تبدیل کند.

 

بسیاری از شرکت ها در ایمیل های خود گزینه ای بنام لغو اشتراک استفاده می کنند تا با این روش مشتریان بالقوه را از دیگر مشتریان جدا کنند و همچنین آماری برای شما بدست می آید که چه تعداد از مشتریان به کسب و کار یا ایمیل شما علاقه مند هستند.

 

محتوای ایمیل مارکتینگ می تواند بیشتر از متن و فرمت های مختلف از جمله تصاویر و ویدئو ها باشد شما قادر خواهید بود که محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید.

 

روش های دیگر تبلیغاتی مثل تبلیغات پاپ آپ یا بنری یا دیگر روشهای تبلیغاتی اغلب به دنبال تنها مشتریان بالقوه هستند اما در بازاریابی با ایمیل شما مستقیما تبلیغاتتان را از طریق محتوا انجام می دهید.

 

فضای مجازی بهترین و محبوب ترین راه برای کسانی که به دنبال جمع آوری اطلاعات افرادی که به محصولات یاخدماتشان علاقه مند هستند می باشد.

 

انواع بازاریابی ایمیلی:

خبرنامه ایمیل:

اما یک روش بسیار مرسوم دیگر این است که اگر سایتی را در فضای مجازی داشته باشید شما برای مخاطبان مقالاتی را در سایت منتشر خواهید کرد بنابراین ساخت خبرنامه ایمیلی می تواند علاقه مندان به مقالات سایت شما را حفظ و آنها را از مقالات جدید مطلع کند این روش هم ابزار تاثیرگذاری در نگه داشتن مشتریان پایه ی کسب و کار شما می باشد.

 

نظر سنجی ایمیل:

این متد بازاریابی ایمیلی می تواند انتقادات و پیشنهادات مشتریان بالقوه را به شما منعکس کند این راهی بسیار عالی برای آزمایش یا رفع نقاط ضعف یک محصول یا یک خدمتی خواهد بود و می توانید بر اساس نیاز مشتریان خود محصولاتی با کیفیت تر و کامل تری را به بگذارید که در نتیجه افزایش شما را همراه خواهد داشت.

 

مزایای بازاریابی ایمیلی:

۱-صرفه جویی در زمان و انرژی شما:

تصور کنید بخواهید با مشتریان خود تلفنی تماس گرفته و برای هر کدام در مورد خدمات یا محصولات جدید توضیح بدهید که زمان و انرژی زیادی را باید صرف کنید اما در بازاریابی از طریق ایمیل به راحتی می توانید تنها یکبار متن خود را آماده کنید و سپس برای افراد زیادی آن را ارسال کنید و این پروسه تنها در عرض چند ساعت انجام خواهد شد.

 

۲- شخصی سازی پیام:

در بازاریابی با ایمیل شما می توانید ایمیل هایی با نام خودشان برای هر مشتریتان بفرستید و حتی می توانید بر اساس سابقه ی ی آنها قبلا داشته اند برایشان محصولات و خدمات جدیدتان را معرفی کنید تاثیر آن در کاملا مشهود است.

 

۳- کاهش هزینه های اضافی:

ایمیل مارکتینگ هزینه های اضافی مثل کارکنان،طراحان یا تحلیلگران بازاریابی را نیاز ندارد و شما هزینه های چاپ و پستی را دیگر نخواهید داشت این روش شما بر اساس سلیقه ی خود یک قالب(ظاهر) برای ایمیل خود ایجاد می کنید و هر بار براحتی می توانید آنرا بر اساس نیاز خود تغییر بدهید که هزینه ای برای شما ندارد.

 

۴- برقرار ارتباط مکرر:

شما در روشهای سنتی مثل بروشور یا پوستر های تبلیغاتی تنها یکبار با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید اما در بازاریابی ایمیلی به دفعات می توانید با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید.

 

۵- اشتراک گذاری ایمیل:

شما زمانی که ایمیلی موثر و پرمخاطب برای عده ی کثیری از مشتریان خود ارسال می کنید این کار می تواند آنها را ترغیب به ارسال آن ایمیل به دیگر افراد کنند و این دریچه ی ورود افراد جدیدی به کسب و کار شما خواهد بود.

 

۶-پیام های زمان های واقعی:

شما وقتی محصول یا خدمتی را به افراد می ید اطلاعاتی را جهت ثبت نام از آنها می گیرید مثلا تاریخ تولد یا از این قبیل و زمان که زمان تاریخ تولد مشتریانتان می شود پیام تبریک می توانید برای انها ارسال کنید.


وبلاگ آموزشی تفریحی ایمیل ,بازاریابی ,مشتریان ,ایمیلی ,توانید ,بالقوه ,بازاریابی ایمیلی ,ایمیل مارکتینگ ,مشتریان بالقوه ,معرفی کنید ,ارسال کنید ,مشتریانتان ارتبا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرهنـــــــــــــــــگ موزیک fdshu سایت خبری دیار فلارد تورگردان دیاموند آکادمی عرفان فرهادی پور دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش ویستا رایانه لوازم یدکی و قطعات ولوو B12 volovo