سئوی داخلی گاه اینترنتی:

کلمات کلیدی جستجوشده:

اولین قدم در سئوی داخلی برای یک گاه اینترنتی این است که بدانیم چه نوع کلماتی را برای عناوین صفحات و محصولات قرار دهیم قابل جستجو باشند کلمات کلیدی همان عبارات یا کلماتی هستند که توسط کاربران در موتورهای جستجو به تکرر جستجو می شود و کاربر با جستجوی آن کلمه نیاز خود را پیدا می کند.

 

پیشنهاد کلمه کلیدی در گاه های بامیلو و دیجی کالا:

قطعا اگر قصد راه اندازی گاه اینترنتی را دارید و یا گاه اینترنتی دارید رقیبانی همچون دیجی کالا و بامیلو که دو گاه اینترنتی بزرگ فارسی زبان هستند در روبروی شما قد علم کرده و باید از آنها کمک بگیرید.

 

اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلمات کلیدی دو یا سه سیلابی را انتخاب کنید شاید این کلمات زیاد جستجو نشوند ولی قطعا رقبای کمتری دارند و می توانید انها را با پیشنهادات دیگر مختلط کرده و در پروسه سئوی گاه اینترنتی خود به کارببرید.

 

اما نکته ی دیگری که باید مدنظر داشته باشید این است که دسته بندی های سایتهای رقیب مثل دیجی کالا را بررسی کنید معمولا در دسته بندی های اصلی گاه بهترین و کارامد ترین کلمات کلیدی قرار می گیرند تا بتوانند مشتریان را به سمت گاه بکشانند.

 

ابزار تحلیل کلمات کلیدی keywordtool.io:

اما ابزار دیگری که اخیرا از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند ابزار keywordtool.io می باشد که با جستجوی کلمه کلیدی مورد نظرخودتان پیشنهادات خوبی بصورت لیستی دسته بندی شده به شما پیشنهاد می دهد و می توانید در گاه خود از آنها استفاده کنید.

 

پیشنهادات نتایج گوگل:

اما از بهترین ابزارهایی که می تواند به شما کمک کند و کلمات خوبی را به شما پیشنهاد بدهد خود موتور جستجوی گوگل هست زمانی که شما کلمه ای را جستجو می کنید در پایین نتایج ۸ عبارت پیشنهادی حول جستجوی شما نمایان می شود و می توانید در سئوی گاه اینترنتی خود از آنها استفاده کنید و یا زیر نوار جستجو هم پیشنهاداتی به شما می دهد.

 

 

ابزار تبلیغات گوگل keywordplanner:

از بهترین ابزارها برای جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر شما می باشد و جز گزینه های ضروری برای پیشرفت شما در سئوی گاه اینترنتی تان می باشد چون این ابزار مربوط به خود گوگل می باشد و هدف ما هم موتور جستجوی گوگل هستدر این ابزار پس از جستجوی کلمه کلیدی مورد نظرتان میانگین جستجوی هر کدام از کلمات کلیدی را به شما می دهد که در ماه به طور میانگین چند بار جستجو می شود.

 

چگونه کلمات کلیدی را در دسته بندی ها و صفحات استفاده کنیم؟

بهتره کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارند را در دسته بندی های اصلی قرار دهیم و کلماتی که چند بخشی هستند و کمتر جستجو می شوند خوب طبیعتا رقابت بر سر آنها کمتر خواهد بود را در عنوان و داخل صفحات بیاوریم تا بتوانیم زودتر نتیجه بگیریم و در نتایج ظاهر شویم.

 

تاثیر معماری سایت در سئو گاه اینترنتی:

اما زمانی که شما کلمات کلیدی را انتخاب کردید حالا زمان آن رسیده تا معماری گاه خود را بهینه کنید تا کاربران به راحتی محصول خود را بیابند و دسترسی موتورهای جستجو به صفحات شما راحت تر باشد

 

 

برای مثال:

اگر دسته بندی وسایل دیجیتال را در وبسایت خود دارید باید به درستی دوربین عکاسی,تبلیت,موبایل و… زیرشاخه ها را به درستی زیرمجموعه ی آن قرار دهید.

 

نکته ی مهم:

هر چه عمق معماری وبسایت(ذسته بندی ها) بیشتر باشد صفحات داخلی ارزش کمتری در سئوی گاه اینترنتی شما دارند چون برای کاربری دسترسی به صفحه ی محصول راحت نبوده و این از دیدگاه گوگل جالب نیست.بنابراین باید کاری کنیم که کاربر با حداکثر ۳ کلیک به صفحه ی محصول مورد نظرش برسد.

 

سئوی صفحه محصول گاه اینترنتی:

انتخاب عنوان صفحه ی محصول:

پس از بهینه سازی معماری سایت و دسته بندی ها حالا به مهمترین قسمت سئو گاه می رسیم یعنی صفحه محصولات عنوان صفحه محصول کلیدی ترین قسمت بهینه سازی سایت گاهی شماست بر اساس آموزشهای که در بخش انتخاب کلمات کلیدی دادیم ابتدا کلمه کلیدی را پیدا کنید که چند سیلابی بوده و رقبای کمتری آن را به کار برده اند سپس به اول عنوان کلماتی مثل بهترین,ارزانترین, یا را اضاف کنید

 

به دو علت:

 

اول این که این کلمات زیاد جستجو می شوند و علت دوم نرخ کلیک شما را در نتایج افزایش می دهد.

 

انتخاب توضیحات صفحه محصول:

در توضیحات هم یک الی دو بار از کلمه کلیدی استفاده کنید زیرا کاربران علاوه بر عنوان توضیحات صفحه ی شمارا مشاهده می کنند پس کلمات کلیدی خودتان را با کلمات جذاب مثل تخفیف,بهترین و از این قبیل کلمات ترکیب کنید تا نرخ کلیک شما افزایش پیدا کند.

اما توضیحات درباره یخود محصول بهتره حداقل ۱۰۰۰ کلمه باشد و کلمه کلیدی خودتان را در هر پاراگراف تقریبا یکبار تکرار کنید شاید این کار کمی سخت باشد برای هر محصول ۱۰۰۰ کلمه توضحات بنویسید ولی حداقل برای با اولویت ترین محصولات خودتون این کار را انجام دهید زیرا گوگل دوستدار محتوای طولانی و مفید است.

 

آموزش سئوی گاه اینترنتی


وبلاگ آموزشی تفریحی گاه ,کلیدی ,کلمات ,اینترنتی ,جستجو ,کلمه ,گاه اینترنتی ,کلمات کلیدی ,دسته بندی ,کلمه کلیدی ,سئوی گاه ,سئوی گاه اینترنتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قصرچوبین تصاویر جادوی کلمات | سایت تفریحی , سرگرمی هواسازان شرکت رسام یو پی اس مارکت آنلاین آهارمهره | online shop aharmohreh سانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.