گل گاو زبان که در زبان انگلیسی به آن Borage گفته می شود گیاهی است که در بسیاری از نقاط جهان و کشورها کشت می گردد و به عنوان گلی که دارای خواص درمانی فراوان است برای پزشکان طب گیاهی و حتی پزشکان علم نوین شناخته شده است.

گل گاو زبان می تواند تا 60 سانتیمتر و یا کمی بیشتر رشد کند و ظاهرا اولین گونه های آن در خاورمیانه مشاهده شده است، در تاریخ باستان از گل گاو زبان برای افزایش شجاعت و شهامت در سربازان استفاده می کردند و امروزه دلیل آنرا به خوبی می دانیم زیرا گل گاو زبان تقویت کننده غدد فوق کلیوی است و باعث ترشح بیشتر هورمون آدرنالین می گردد. این هورمون باعث افزایش شجاعت و قدرت عضلات می شود.

تمام قسمت های گل گاو زبان غیر از ریشه آن قابل مصرف و دارای طعم و خواص درمانی است، در بسیاری از اقوام قسمت های مختلف گل گاو زبان را به عنوان بخشی از سالاد به طور مستقیم می خورند و در بین ما ایرانی ها معمولا گل آنرا همراه با لیمو عمانی دم و به عنوان چای می نوشیم.

خواص درمانی گل گاو زبان.

 

ادامه مطلب در سایت مدیکال آنلاین

ادامه مطلب در سایت وین تاپ وان


لوتوس زبان ,خواص ,درمانی ,خواص درمانی ,ادامه مطلب ,افزایش شجاعت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سافت استارتر معرفی کالا فروشگاهی فارسی کج آموزش انواع کانکس تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد تجهیزات صنعتی نظافت