بیش از سی میلیون نفر از مردم امریکا مبتلا به اگزما هستند . این بیماری باعث التهاب و قرمزی، خارش و التهاب به مدت طولانی در پوست می شود . بیماری اگزما مسری نیست . هر کس ممکن است اگزما بگیرد اما در بیشتر کودکان قبل از پنج سالگی شایع است و  بیشتر در ناحیه صورت کودکان ایجاد می شود .

در ده سال اخیر بروز این بیماری بیشتر شده است . شایع ترین فرم های از اگزما عبارتند از اگزما دست در خانم ها است که تقریبا بالای نود و پنج درصد از این موارد اگزما ناشی از استفاده از مواد شوینده و شستشو زیاد است . الخصوص خانم های که بچه های کوچک دارند و طبیعی است که این فرد خیلی سریع تر مبتلا به اگزما شود .

اگزما چیست ؟

در مورد اگزما تصورات مختلفی است و به فردی که بیماری اگزما دارد توصیه های مختلفی می شود چه بسا این توصیه ها غلط است . از نظر دانش علم پوست اگزما، التهاب یعنی قرمزی، خارش و پوسته شدن در لایه های سطحی پوست است .

عوامل موثر در بروز اگزما

به صورت کلی می توان گفت اگزما به دو علت اساسی ایجاد می شود . دلایل داخلی و خارجی از بدن می توانند باعث ایجاد اگزما شوند . اغلب علت های ایجاد کننده اگزما مسائلی هست که از خارج بدن نشات می گیرد و نکته ای که باید زیاد مورد توجه قرار بگیرد عواملی که سبب بروز اگزما از خارج بدن نشات می گیرد در صورت تماس موضعی با پوست است . به طور مثال استفاده زیاد از شوینده قوی و شرایط محیطی که پوست را خشک می کند این عوامل می تواند سبب بروز اگزما در فرد شود .

 

ادامه مطلب در سایت مدیکال آنلاین

ادامه مطلب در سایت وین تاپ وان


لوتوس اگزما ,پوست ,ایجاد ,بیماری ,بروز ,زیاد ,بروز اگزما ,ادامه مطلب ,بیماری اگزما ,قرمزی، خارش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود اهنگ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان راز زیبایی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود کلیپ جدید دانلود